Pagini

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Sleepy mood



Sursa foto : www.h&m.com
Obiecte H&M/ Home

Ce va ziceam acum 2 zile, na ca s-a adeverit, ninge ca-n basme, am plecat dimineata era toamna afara si am venit pe o iarna in toata regula.
Bine ca ma pregatisem si nu am fost luata prin surprindere cum sunt luate autoritatile:))
In schimb mi-a dat peste cap tot outfit-ul acestei seri, s-au dus pantofii mei si pantalonii de piele pe care daca ma gandesc mai bine ii inlocuiesc cu pijamaua, halatul si papucii pufosi, raman acasa, beau ceai si mananc fistic.
Am avut timp sa fac si o selectie de piese potrivite acestei situatii timpurii, zapada in octombrie, si am postat de pe site-ul +H&M cele mai frumoase lenjerii si acesorii de pat.
Fata de perne cu pug-ul este preferata mea dar din pacate nu am gasit-o in magazin, macar fata de perna sa o iau daca un caine adevarat nu sunt in stare sa cresc.
Lumanarile le-am cumparat, sunt lovely la fel si lenjeria gri cu stelute.
Noapte buna, ne auzim dimineata la cafea cand vom fii izolati in case, la fel si luni cand din pacate nu vom putea ajunge la birou, asta e :)))
Love ur home!C


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu